14 Nisan 2015 Salı

İyiki Doğdun İnternet! 13 Nisan 2015

13/04/2015 Pazartesi

İnternetin Doğum Günü Kutlaması
Saat: 11:00
Yer: Konak Salih İşgören İlkokulu


İnternetin Doğum Günü Konak Salih İşgören İlkokulu’unda Kutlandı

İnternetin Doğum Günü etkinlikleri 13 Nisan 2015 pazartesi günü Salih İşgören İlkokulu tarafından düzenlendi. Öğrencilerin dans gösterileri, tiyatro skeçleri, video film gösterimleri büyük bir beğeni ile izlendi. Kutlamalara Milli Eğitim Bakanlığı Yenilik ve Eğitim Teknolojileri Eğitim Medya Koordinatörü Ali İhsan BAYKAL, İzmir İl Milli Eğitim Şube Müdürü Tarık UĞUR, Sebit Eğitim ve Bilgi Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Sadi TÜRELİ katıldı.

Açılış konuşması okul müdürü Öznur YILMAZ tarafından yapıldı. Kutlama ile Türkiye’den internet bağlantısı yapılmasının 22.yıl dönümü bir kez daha hatırlatılmış olundu. Öğrencilerin ilgiyle izledikleri internet aşıkları atışması, kuşaklar arası bilgi ve iletişim teknolojileri çıkmazı, internetin tarihçesi video gösterimi, fiberoptik veri iletimi öğrenci sunumları, halk oyunları gösterisi, balerin ve baletlerin dans gösterileri, keman dinletisi ve finalde temsili “internet”in sahne alması ve doğum günü müziği eşliğinde pasta kesimi ile etkinlik sona erdi.

Haber : Olcay BÜYÜKÇAPAR
























































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder