9 Nisan 2015 Perşembe

7-8 Nisan Yaşar Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Etkinlikleri

Salı ve Çarşamba günleri Yaşar Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünün İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü İzmir İnternet Haftası Düzenleme Ekibi işbirliğindeki organizasyonu ile Işığın çeşitli disiplinlerdeki yansımalarını izledik.

7 Nisan Salı günü:


İzmir İl Milli Eğitim Müdürü Veda BARDAKCI, Yaşar Üniversitesi Rektörü Prof.Dr. Murat BARKAN, Mühendislik Fakültesi Dekanı Prof.Dr.Levent KANDİLLER'in açılış konuşmaları ve ardından Bilgisayar Mühendisliği Bölüm Başkanı Doç.Dr. Ahmet KOLTUKSUZ'un programı sunması ile etkinlik başladı.

"Işık Nedir? Optik Bilimine Giriş" ve "Uygulamalı Optik: Laser Teknolojisi, Fiber Optik ve Bilgi İletimi, Holografi" konuları ile Yaşar Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Elektrik Elektronik Mühendisliği Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Coşkun İŞÇİ sunum gerçekleştirdi.

"Einstein ve 100. yılında Genel Rölativite Kuramı ya da Işığın Yolculuğu" konusu ile Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Astronomi ve Uzay Bilimleri Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Can KILIÇ sunum gerçekleştirdi.

"Kara Delikler, Bilgi Depolamada Yeni Yönelimler, Holografik Kuram" konusu ile Yaşar Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği Bölüm Başkanı Doç. Dr. Ahmet KOLTUKSUZ sunum gerçekleştirdi.



8 Nisan Çarşamba günü:

Prof. Gören BULUT'un açılış konuşmasının ardından "Fotoğrafik Görüntüde Işık" konusu ile Yaşar Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi Film Tasarım Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. A. Şefik GÜNGÖR sunum gerçekleştirdi.

"Işığın Ressamları, Empresyonistler" konusu ile Yaşar Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi Grafik Tasarım Bölümü Öğretim Üyesi Yrd. Doç. S. Umur TÜRKER sunum gerçekleştirdi.

"Görsellik ve Duygusallık Bağlamında Rengi Duyup Sesi Görmek" konusu ile Yaşar Üniversitesi Sanat ve Tasarım Fakültesi Müzik Bölümü Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Özge GÜLBEY USTA sunum gerçekleştirdi.

Günün son sunumunu Yaşar Üniversitesi Mimarlık Fakültesi İç Mimarlık ve Çevre Tasarımı Bölümü Öğretim Üyesi Öğr. Gör. Arzu CİLASUN "Mekansal Algı ve Işık" konusunda gerçekleştirdi.

Yaşar Üniversitesi'ne öğrencilerimizi konuk ettikleri ve aydınlattıkları için teşekkür ederiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder